Přejete si dostávat novinky na email?
Zde zadejte svůj email.
Doprava
Na výběr máte hned několik možností
Doprava ZDARMA nad 1500 Kč.
Česká pošta
70 Kč
Doručení do balíkovny je cenově nejvýhodnější způsob doručení zásilky Českou poštou.
O průběhu pohybu balíku Vás Česká pošta informuje přes SMS a e-mail uvedený v objednávce. Balík je možné si vyzvednout u specializovaných přepážek vybraných pošt přednostně, bez zbytečného čekání. Pro vyzvednutí stačí uvést pouze jméno a kód z avíza. Balík je na poště uložen po dobu 7 dnů a může jej vyzvednout po předložení kódu z avíza i třetí osoba. Na všech přepážkách Balíkovny můžete platit kartou.
Aktuální seznam Balíkoven najdete zde.
149Kč
Doručení balíku na Vámi uvedenou adresu do druhého pracovního dne od podání.
O průběhu pohybu balíku Vás Česká pošta informuje přes SMS a e-mail uvedený v objednávce. Pokud Vás doručovatel na adrese nezastihne, je balíček uložen na místní poště po dobu 7 dnů. Takto uložený balík může vyzvednout po předložení kódu z avíza i třetí osoba.
118 Kč
Doručení balíku na Vámi vybranou pobočku pošty do druhého pracovního dne od podání.
O průběhu pohybu balíku Vás Česká pošta informuje přes SMS a e-mail uvedený v objednávce. Balík je na poště uložen po dobu 7 dnů a může jej vyzvednout po předložení kódu z avíza i třetí osoba.
Doporučený dopis 58 Kč
Tento způsob dopravy je vhodný pro malé zásilky jako je svatební bryndák, kapesníčky, obaly na zdr. Průkazy, obaly na mažoretkové hůlky, klíčenky, látka do 2m, 1ks trička
Doba dodání dopravcem 1-3dny.
75 Kč
Tento způsob dopravy je max do 5kg .
Zásilku si vyzvednete v partnerském obchodě zásilkovny, který si vyberete v objednávce.
Přehled poboček najdete zde.
Doba dodání dopravcem 2-6dní.
Osobní odběr
Osobní odběr je možný na provozovně Poděbradova 775 Louny Po-čt 8-16 a Pá 8-14. nebo v Postoloprtech po dohodě.
Zasílání na dobírku není možné z důvodu velkého množství nevyzvednutých zásilek zákazníkem a náklady na poštovné jsou vysoké z tohoto důvodu jsme museli přistoupit na platbu předem na účet.
Děkujeme za pochopení.
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vratky:
- Vyplňte a vytiskněte si vratkový formulář s informacemi o vraceném zboží, který máte přiložený v emailu při odeslání zboží.
- Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1)
- Balík odešlete na adresu:
Hana Trnková
Poděbradova 775
44001 Louny - Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet
Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu mimik.info@seznam.cz , kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
- Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.